Parker (Parker)
A film középpontjában egy profi tolvaj áll, aki szigorú etikai kódex alapján végzi munkáját: sosem veszi el olyan ember pénzét, akinek szüksége van rá. Egyik megbízása során azonban csúnyán átverik és még gyilkosságra is kényszerül. Egyetlen cél vezérli innen kezdve: a bosszú.
Ígéret földje (Promised Land)
Steve Butler és Sue Thomason egy nagy cég kereskedői, akiket most egy olyan vidéki városba küldtek, amit nagyon érzékenyen érintett a gazdasági válság. A település lakóinak nincs más lehetősége, mint aláírni egy olyan számukra rendkívül előnytelen szerződést, amivel a környéken lévő nyersanyagok kitermelésének jogait Steve cégének kezébe adják. A látszólag könnyűnek tűnő feladat akkor válik bonyolulttá, amikor Steve jobban megismeri a helyi viszonyokat, és ez hatással lesz rá és döntéseire.
Úton (On the Road)
A fiatal író, Sal Paradise életét alaposan felkavarja a szabadszellemű ex-fegyenccel, Dean Moriarty-val és barátnőjével, Marylou-val való találkozás. Egy dolog közös bennük, vágyuk a teljes szabadság iránt. Együtt indulnak útnak, hogy átkeljenek az országon, s közben egyre jobban megismerik egymást, na meg önmagukat is.
Az a bizonyos első év (I Give It a Year)
Az ambiciózus Nat és az írói álmokat dédelgető Josh két teljesen különböző személyiség, kapcsolatukat mégis idilli boldogság övezi. A mesébe illő esküvőt azonban nem mindenki fogadja az alkalomhoz illően. Mind a család, mind pedig a barátok kétkedéssel viszonyulnak a frigyhez, és nem jósolnak hosszú jövőt a két szerelmesnek. A házasság első éve számtalan kihívást tartogat Nat és Josh számára, és az összeszokás időszakát egy roppant kínos kérdés bonyolítja. Vajon tényleg az életre szóló Igazit választották?
A város alatt (In Darkness)
Leopold Socha a második világháborúban szennyvízmunkásként dolgozik Lvovban, így tökéletesen ismeri a város alatt meghúzódó csatornahálózatot. A német megszállás alatt álló Lengyelországban a föld alatt rejtegeti a biztos halál elől az embereket, fiatalokat, időseket, gyerekeket egyaránt. Socha-t kezdetben csak a haszonszerzés érdekli, a háborús borzalmakat látva később viszont már csak az emberi életek megmentése motiválja. A földalatti csatornarendszer nyomorúságos körülményeit mind nehezebben viselik a rettegő emberek, ugyanakkor tudják, hogy a felszínen a biztos halál vár rájuk.